Wpisy podzielone na kategorie
- Kategorie: Blog
- Kategorie: Bez kategorii
- Kategorie: Aktualności
- Teksty argumentacyjne na lekcjach polskiego. Webinarium
- Nowe kursy doskonalące dla nauczycieli
- Badanie TIMSS. Komentarz Marcina Karpińskiego
- Jak pomóc uczniom się uczyć – nowy kurs online
- Nauczanie zdalne. Tak to robimy w Szkole Edukacji
- Wikipedia – uczeń – nauczyciel. Webinarium dla nauczycieli
- Webinarium dla nauczycieli matematyki
- Wracają Otwarte Seminaria Lekturowe dla polonistów
- Ludzie nie są pakietami poglądów. O protestach na WOS
- Na ulice świeci dziś słońce. Komentarz Agaty Patalas
- Pierwsza lekcja z lekturą. Co zamiast kartkówki?
- Jak rozmawiać z uczniami o protestach?
- Dzień Nauczyciela. Zdrowia i wytrwałości!
- Kursy dla nauczycieli online. Ostatnie miejsca!
- Jak rozpoznać fake newsy? Proste narzędzie dla nauczycieli i uczniów
- Świadomość i rozwój nauczyciela. Ruszył kolejny rok akademicki
- 25 wspaniałych. Zakończenie roku w Szkole Edukacji
- Stypendium w Szkole Edukacji – gdzie jest haczyk?
- Szkolny bigos i wsparcie, czyli Zjazd Absolwentów 2020
- Jedyne takie studia w Polsce
- Webinary historyczne dla studentów i nauczycieli
- Niepokoje i tłumienia… Wspomnienie Jerzego Pilcha
- Ta dzisiejsza młodzież! Spotkanie autorskie z Justyną Suchecką
- Korzyści z nauczania online – badanie Szkoły Edukacji
- Webinar historyczny – antyk dla studentów i nauczycieli historii
- Dzień otwarty online w Szkole Edukacji
- E-lekcja matematyki. Bezpłatny webinar dla nauczycieli
- Zdalne nauczanie w Szkole Edukacji
- E-lekcja historii. Webinar dla nauczycieli
- Koronawirus a dzieci. Jak o tym rozmawiać?
- Ile czasu może spędzać dziecko przed komputerem?
- Obserwacja w pracy nauczyciela matematyki
- Reformy bez GPS-a. Prof. Fornalczyk w Szkole Edukacji
- Jak wpłynie na polską szkołę zawieszenie zajęć?
- O współczesności retoryki – warsztaty z prof. Rusinkiem
- Jak uczyć o poezji? Dołącz do projektu dla polonistów
- Warsztaty dla szkół. Dyrektorze, wspieraj rozwój nauczycieli
- Otwarte Seminaria w 2020 roku
- Postanowienia noworoczne nauczyciela
- Nadchodzi noc… Noc Biologów!
- Badanie PISA 2018 – komentarz ekspertów Szkoły Edukacji
- Spotkanie z historią. Andrew Nagorski w Szkole Edukacji
- Szkoła dla Innowatora. Rusza nabór do pilotażowego projektu
- Kształcenie nauczycieli. Ściągnij bezpłatny e-book
- Badanie PISA 2018 – warsztaty dla dyrektorów i nauczycieli
- “W pustyni i w puszczy” w szkole… i w nas
- Informacja zwrotna – jak jej uczymy w Szkole Edukacji?
- Listopad z pozytywną uwagą w dzienniczku
- Kompas, mapa i kalosze. Ciekawa lekcja przyrody
- Dzielenie się książką jak witaminy
- Zdyscyplinowana klasa, skuteczny nauczyciel. To możliwe!
- Jak wspierać młodych nauczycieli?
- Kursy doskonalące – zapisy na rok 2019/2020
- Bezpłatne kursy doskonalące dla historyków i biologów
- Szkoła letnia. Rejs ku nauczycielskiej skuteczności
- Cała naprzód ku nowej przygodzie!
- Niewielu rzeczy w szkole się już boję
- Ruszyła rekrutacja do Szkoły Edukacji na rok 2020/2021
- Stypendium dla absolwentów kierunków biologicznych
- Historyku, gdzie jesteś? Czeka na Ciebie program stypendialny SE
- Studencie, Studentko – oto, co Cię czeka w SE
- Reflektory na ucznia, czyli co nam dała Szkoła Edukacji
- Supernauczyciele ruszają zmieniać polską szkołę
- Praca szuka nauczyciela… w Warszawie
- Po co człowiekowi szkolna biologia?
- Zjazd absolwentów Szkoły Edukacji
- Szkoła Edukacji na TEPE 2019
- Rada Dyrektorów PAFW w Szkole Edukacji
- Rekrutacja na bezpłatne studia podyplomowe
- O jaką szkołę walczymy?
- Budowanie myślącej klasy – to działa!
- Otwarte seminaria lekturowe w semestrze letnim
- NIK: zlikwidujmy maturę z matematyki. Komentarz Szkoły Edukacji
- Dwie nowe ścieżki studiów podyplomowych w SE
- Nauczycielu, walcz z nienawiścią! Poradnik Agaty Patalas w GW
- Wyróżnia nas namysł nad uczeniem
- Od znudzenia do myślenia. Rozumowanie matematyczne
- Co nam świątecznie w duszy GRA?
- Antidotum na hejt. Jak uczyć empatii?
- Rekrutacja na stanowiska tutora historii/WOS i biologii
- Rzeczpospolita szkolna, czyli jak uczyć demokracji
- Szkoła Edukacji wspiera i pozwala próbować
- “Dżuma” i uprzedzenie. Czy tekst Camusa da się zinterpretować na nowo?
- Dyskretni rewolucjoniści zmieniają szkołę
- Projekt Szkoły Edukacji na konferencji w Indianie
- Czy i jak dekonstruować lektury szkolne?
- Słowa mają znaczenie. Peter Sokołowski w Szkole Edukacji
- Amerykański ekspert ds. edukacji William Stroud w Szkole Edukacji
- Bezpłatne kursy doskonalące dla nauczycieli
- Pierwsze kroki w pokoju nauczycielskim
- Pytania, Maszyna Einsteina i ewakuacja Gimbazy.
- Inauguracja roku akademickiego w Szkole Edukacji
- Szkoła Edukacji 2020/2021 – ważne dokumenty na nowy rok
- Ważne dokumenty na nowy rok
- Rekrutacja trwa! Ostatnie miejsca w Szkole Edukacji
- I Spotkanie Absolwentów Szkoły Edukacji
- Skuteczni nauczyciele 2017/2018
- O polskiej szkole z Aleksandrem Pawlickim
- Z bioinżynierii do klasy – pasja uczenia
- Seminarium AJSER
- Prezentacje na zakończenie roku
- Pensje nauczycielskie
- Prosimy do tablicy
- SE na Dniach Polonistyki UW
- Rekrutacja do 14 maja
- Seminarium o badaniach edukacyjnych
- Mentorzy w szkołach ponadpodstawowych
- Wizyta Elizabeth Hulbert
- Utopia? Tak tu jest
- „Bracia” w Szkole Edukacji
- Nauczycielski Harvard
- Zajęcia poza klasą
- Rekrutacja 2018/2019
- Rekrutacja do 2 kwietnia
- Dzień Otwarty SE
- Wizyta u Gombrowicza
- Inspiracje ze szkół alternatywnych
- Szukamy tutorów
- Lekcja o Gombrowiczu
- Matematyka na święta
- Po zajęciach klub filmowy
- Wymiana doświadczeń
- Uczeń jako wartość. Porzucona misja polonistyki
- Aranżacja szkolnej przestrzeni
- Kursy po raz pierwszy
- Po pierwszym semestrze
- Matematyka na święta – odpowiedzi
- Matematyka I klasa
- Nasi absolwenci już pracują
- Kursy doskonalące dla nauczycieli
- Obserwacje i poznawanie szkół
- Pierwszy dzień w szkole
- Rozpoczęcie roku 2017/2018
- Nowi studenci SE
- Ważne dokumenty na nowy rok
- Portfolio nauczyciela
- Szkoła Letnia dla mentorów
- Ostatnie dni rekrutacji
- Koniec roku w SE
- Praca w szkole po studiach SE
- Nauka samodzielności
- „PROJEKTOR – wolontariat studencki”
- Praktyka czyni nauczyciela
- Studia dla przyszłych nauczycieli
- Rok wspólnej pracy
- Dzień po dniu otwartym
- Wykład prof. Ryszarda Koziołka
- Jak budować relacje z uczniami
- Studia ze znakiem jakości
- Inspiracje z Indiany
- Dzień Otwarty SE
- Większa świadomość lekcji
- Argumentacja nie jest nudna
- Filozofia kształcenia
- Nie uczą nas teoretycy
- Jaka ma być szkoła w epoce internetu?
- Czas na Gdańsk
- Poloniści w Katowicach
- Rekrutacja kadry
- Rozpoczęła się rekrutacja 2017/2018
- Odkurzanie lektur w Kielcach
- Do czego potrzebna jest szkoła?
- Warsztat polonistyczny w Kielcach
- 10 tygodni w podstawówce
- Pracowicie w Lublinie
- PISA i TIMSS – interpretacja wyników
- Zasada pęku kluczy
- Przepis na Święta
- Pierwszy warsztat wyjazdowy
- Przedłużenie konkursu na stanowisko wykładowcy psychologii
- Raport TIMSS
- Lekcja historii
- Dysleksja rozwojowa
- Dydaktyka science
- Warsztat matematyczny w Lublinie
- Wizyta dziekana Szkoły Edukacji Uniwersytetu Indiana
- Prof. Sujecka-Zając dyrektorem SE
- Szkoła Edukacji rozpoczęła pierwszy rok akademicki
- Rekrutacja do Szkoły Edukacji
- Szkoła Edukacji PAFW i UW przedłuża rekrutację na rok akademicki 2016/17
- Na czym polega nasza innowacyjność?
- Nasza kadra
- System stypendialny