Teksty argumentacyjne na lekcjach polskiego. Bezpłatne webinarium

Co to są teksty argumentacyjne? Jak sięgać po nie na lekcjach języka polskiego? Co mogą z nich wyciągnąć nasi uczniowie? I wreszcie – co mówi o nich podstawa programowa? Zapraszamy na spotkanie z Kingą Białek, wykładowczynią Szkoły Edukacji, autorką książki „Czytanie tekstów argumentacyjnych w szkole. Teoria i praktyka”.

Bezpłatne webinarium odbędzie się już w  środę, 27 stycznia o godz. 18:00 na naszym kanale Facebook. Aby je zobaczyć, wystarczy wejść na WYDARZENIE i zaznaczyć opcję „wezmę udział”.

Webinarium jest przeznaczone przede wszystkim dla polonistów i polonistek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Zapraszamy jednak także nauczycieli innych specjalności, dla których bliska jest idea czytania tekstów argumentacyjnych.

Podczas webinarium porozmawiamy nie tylko o teorii, ale przede wszystkim o nauczycielskiej praktyce. Zastanowimy się, jakie są realne umiejętności polskich uczniów w tej dziedzinie i czego mogą się nauczyć z podręczników. Porozmawiamy także o ciekawych i skutecznych sposobach na to, jak na swoich lekcjach sięgnąć po teksty argumentacyjne. Webinarium poprowadzi Magdalena Swat-Pawlicka.

Kinga Białek to polonistka i wykładowczyni dydaktyki języka polskiego w Szkole Edukacji. Jest entuzjastką edukacji, pasjonatką języka polskiego i literatury, miłośniczka krytycznego czytania. Najchętniej buszuje w prozie ostatnich dwustu lat, choć z radością sięga także po teksty nieliterackie.

Już wkrótce na stronie internetowej Szkoły Edukacji dostępna będzie bezpłatnie jej książka „Czytanie tekstów argumentacyjnych w szkole. Teoria i praktyka”.