Podczas 1,5-godzinnego interaktywnego spotkania uczestnicy zastanowili się między innymi:
– o co zadbać przy wyborze i tworzeniu zadań
– po jakie narzędzia sięgnąć, by przeprowadzić merytoryczną dyskusję online
– jak oceniać i jak wprowadzać ocenę koleżeńską
– jakie tematy wybrać, by uczniowie wynieśli coś jako obywatele z czasu epidemii.
Aleksander Pawlicki – wykładowca Szkoły Edukacji, nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie, filozofii i retoryki. Jest także autorem programu historii i społeczeństwa dla szkoły podstawowej oraz towarzyszących mu podręczników „Był sobie człowiek” oraz współautorem podręcznika do wiedzy o społeczeństwie w liceum. Był również ekspertem Ministerstwa Edukacji Narodowej – współautorem podstawy programowej z 2008 r. i współpracownikiem programu PISA Polska. Pomysłodawca i współorganizator Warszawskiego Konkursu Debat Oksfordzkich oraz Warszawskiej Ligi Debatanckiej. W 2003 r. wyróżniony w konkursie „Najlepszy Nauczyciel Warszawy”.
Po wprowadzeniu zdalnych zajęć przygotowaliśmy także inne ogólnodostępne webinary dla nauczycieli, poświęcone zagadnieniom dydaktycznym i psychologicznym. Wykładowczynie przedmiotów komunikacyjnych i psychologicznych Magdalena Śniegulska i Magdalena Jurewicz rozmawiały o tym, jak w obecnej sytuacji nauczyciel może zadbać o relacje z uczniami, rodzicami, a przede wszystkim – o swój dobrostan. Zobacz TUTAJ
Jeszcze nie uczysz w szkole, a chcesz zdobyć uprawnienia nauczycielskie? Zobacz, jak zostać nauczycielem.
Zobacz także: Co mi dały studia w Szkole Edukacji?
POPULARNE ARTYKUŁY
KATEGORIE ARTYKUŁÓW