DOSKONALENIE ZAWODOWE

Chcesz rozwijać swoje umiejętności nauczycielskie i kompetencje wychowawcze? Szukasz szkolenia dla rady pedagogicznej w swojej szkole? Jeśli tak, jesteś w dobrym miejscu! Zapraszamy na autorskie kursy doskonalące dla nauczycieli oraz warsztaty dla rad pedagogicznych, organizowane przez Fundację Dobrej Edukacji w ramach programu Szkoły Edukacji PAFW i UW.

KURSY DOSKONALĄCE DLA NAUCZYCIELI

Kursy doskonalące w Szkole Edukacji skierowane są przede wszystkim do nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy chcą rozwinąć warsztat nauczycielski i kompetencje wychowawcze. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami. Większość kursów odbywa się w formule ONLINE.

11ikona_czerwona strzałka

KURSY DLA NAUCZYCIELI ONLINE W SZKOLE EDUKACJI. DLACZEGO WARTO?

  • Prowadzący z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym
  • Sprawdzone w praktyce metody, a także narzędzia edukacyjne
  • Doświadczenie w nauczaniu online
  • Odpowiedzi na konkretne, przedmiotowe wyzwania dydaktyczne

Zajęcia będą się odbywać online. Co ważne, kursy są realizowane w czasie rzeczywistym. W związku z tym uczestnicy muszą w określonych terminach mieć zagwarantowany dostęp do komputera z łączem internetowym. Wyjątek stanowi kurs dla biologów, który ze względu na zajęcia w laboratorium i w terenie odbywa się stacjonarnie w Warszawie. Dzięki zdalnej formule większości spotkań, w kursach mogą wziąć udział także nauczyciele spoza Warszawy. Co ważne, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń!

11100 pomysłów na relacje z uczniami ONLINE

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji

na temat kursów, skontaktuj się z Małgorzatą Siłką

11Ikona_telefon niebieski

505 759 800

Opinie kursantów

“Zdecydowałam się na ten kurs w ostatniej chwili. Wcześniej trafiłam na Seminarium Lekturowe w Szkole Edukacji, które było dla mnie prawdziwym olśnieniem. Co ważne, na kursie nie ma uniwersyteckiego zadęcia, wszyscy mają bezpośredni kontakt, a wykładowcy bardzo wiele z siebie dają. Dzięki temu, a przede wszystkim dzięki poznanym tu narzędziom, które wprowadzam w klasie, moi uczniowie o wiele lepiej radzą sobie z interpretacją.”

– Marta Karkocha, nauczycielka j. polskiego w Szkole Edulab w Starych Babicach

WARSZTATY DLA RAD PEDAGOGICZNYCH

Dyrektorze/dyrektorko szkoły, jeśli chcesz zapewnić swoim nauczycielom nową wiedzę oraz sprawdzone narzędzia edukacyjne, skorzystaj z oferty warsztatów dla rad pedagogicznych z zakresu dydaktyki i kompetencji psychologiczno-komunikacyjnych.

11ikona_czerwona strzałka

Warsztaty są prowadzone w szkołach przez wykładowców akademickich z doświadczeniem nauczycielskim, a przede wszystkim dydaktycznym. Oprócz tego wykładowcy Szkoły Edukacji zostali przeszkoleni przez wiodących amerykańskich i europejskich specjalistów w zakresie kształcenia nauczycieli, a program nauczania powstał we współpracy z nowojorskim Teachers College na Uniwersytecie Columbia.

NOWOCZESNA DYDAKTYKA. BEZPŁATNE KSIĄŻKI DLA NAUCZYCIELI

Szkoła Edukacji nie tylko prowadzi bezpłatne dzienne studia podyplomowe oraz kursy doskonalące dla nauczycieli. Publikujemy także książki na temat dydaktyki, które całkowicie za darmo udostępniamy w formie e-booków.

11ikona_czerwona strzałka

CZYTANIE TEKSTÓW ARGUMENTACYJNYCH. TEORIA I PRAKTYKA

Jak sięgać po teksty argumentacyjne na lekcjach języka polskiego? Na to pytanie odpowiada wykładowczyni dydaktyki języka polskiego Kinga Białek. Książka „Czytanie tekstów argumentacyjnych w szkole. Teoria i praktyka” to propozycja dla polonistów, którym leży na sercu rozwijanie u uczniów umiejętności czytania ze zrozumieniem. Po jakie teksty sięgać? A także gdzie ich szukać i jak analizować na lekcjach? Tego dowiecie się, ściągając bezpłatnie e-book.

doskonalenie zawodowe_ksiażka1
Kształcenie nauczycieli wyzwanie i zaangażowanie_okładka książki

KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI. WYZWANIE I ZAANGAŻOWANIE

Jak powinno wyglądać profesjonalne kształcenie nauczycieli? Na czym polega formowanie refleksyjnego podejścia u pedagoga? Czy każdego można nauczyć matematyki czy pisania dobrych tekstów? Odpowiedzi na te oraz wiele innych edukacyjnych pytań znajdziecie w monografii pod redakcją dyrektorki Szkoły Edukacji prof. Jolanty Sujeckiej-Zając i prof. Witolda Bobińskiego.

Książka mówi o bardzo konkretnych wyzwaniach dydaktycznych i wychowawczych stojących przed nauczycielami przedmiotów takich jak języka polskiego i matematyki. Mówi między innymi o problemach komunikacyjnych, pożytkach z modelowania, planowaniu lekcji, a także wykorzystywaniu uczniowskich błędów. Autorami tekstów są wykładowcy na co dzień prowadzący w Szkole Edukacji zajęcia psychologiczno-komunikacyjno-społeczne oraz dydaktyki przedmiotowe w ramach ścieżki matematycznej i polonistycznej.

11Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
11Uniwersytet Warszawski
11Fundacja Dobrej Edukacji

Program studiów został przygotowany we współpracy z Teachers College, Columbia University

11Teachers College Columbia University