WARSZTATY DLA RAD PEDAGOGICZNYCH

Dyrektorze/dyrektorko szkoły, jeśli chcesz zapewnić swoim nauczycielom nową wiedzę przedmiotową oraz sprawdzone narzędzia edukacyjne, skorzystaj z oferty warsztatów dla rad pedagogicznych z zakresu dydaktyki i kompetencji psychologiczno-komunikacyjnych. Prowadzimy je zarówno online, jak i stacjonarnie w szkołach i ośrodkach doskonalenia dla nauczycieli. 

DYDAKTYKA OGÓLNA I PRZEDMIOTOWA

PSYCHOLOGIA I WYCHOWANIE

11100 pomysłów na relacje z uczniami ONLINE

Potrzebujesz więcej informacji o kursach i warsztatach?

Skontaktuj się z Małgorzatą Siłką

11Ikona_telefon niebieski

505 759 800

Opinie kursantów

“Zdecydowałam się na ten kurs w ostatniej chwili. Wcześniej trafiłam na Seminarium Lekturowe w Szkole Edukacji, które było dla mnie prawdziwym olśnieniem. Co ważne, na kursie nie ma uniwersyteckiego zadęcia, wszyscy mają bezpośredni kontakt, a wykładowcy bardzo wiele z siebie dają. Dzięki temu, a przede wszystkim dzięki poznanym tu narzędziom, które wprowadzam w klasie, moi uczniowie o wiele lepiej radzą sobie z interpretacją.”

– Marta Karkocha, nauczycielka j. polskiego w Szkole Edulab w Starych Babicach

NOWOCZESNA DYDAKTYKA. BEZPŁATNE KSIĄŻKI DLA NAUCZYCIELI

Szkoła Edukacji nie tylko prowadzi bezpłatne dzienne studia podyplomowe oraz kursy doskonalące dla nauczycieli. Publikujemy także książki na temat dydaktyki, które całkowicie za darmo udostępniamy w formie e-booków.

11ikona_czerwona strzałka

CZYTANIE TEKSTÓW ARGUMENTACYJNYCH. TEORIA I PRAKTYKA

Jak sięgać po teksty argumentacyjne na lekcjach języka polskiego? Na to pytanie odpowiada wykładowczyni dydaktyki języka polskiego Kinga Białek. Książka „Czytanie tekstów argumentacyjnych w szkole. Teoria i praktyka” to propozycja dla polonistów, którym leży na sercu rozwijanie u uczniów umiejętności czytania ze zrozumieniem. Po jakie teksty sięgać? A także gdzie ich szukać i jak analizować na lekcjach? Tego dowiecie się, ściągając bezpłatnie e-book.

doskonalenie zawodowe_ksiażka1
Kształcenie nauczycieli wyzwanie i zaangażowanie_okładka książki

KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI. WYZWANIE I ZAANGAŻOWANIE

Jak powinno wyglądać profesjonalne kształcenie nauczycieli? Na czym polega formowanie refleksyjnego podejścia u pedagoga? Czy każdego można nauczyć matematyki czy pisania dobrych tekstów? Odpowiedzi na te oraz wiele innych edukacyjnych pytań znajdziecie w monografii pod redakcją dyrektorki Szkoły Edukacji prof. Jolanty Sujeckiej-Zając i prof. Witolda Bobińskiego.

Książka mówi o bardzo konkretnych wyzwaniach dydaktycznych i wychowawczych stojących przed nauczycielami przedmiotów takich jak języka polskiego i matematyki. Mówi między innymi o problemach komunikacyjnych, pożytkach z modelowania, planowaniu lekcji, a także wykorzystywaniu uczniowskich błędów. Autorami tekstów są wykładowcy na co dzień prowadzący w Szkole Edukacji zajęcia psychologiczno-komunikacyjno-społeczne oraz dydaktyki przedmiotowe w ramach ścieżki matematycznej i polonistycznej.

11Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
11Uniwersytet Warszawski
11Fundacja Dobrej Edukacji

Program studiów został przygotowany we współpracy z Teachers College, Columbia University

11Teachers College Columbia University