Jak uczyć o polsko-ukraińskiej historii, żeby nie dać się podzielić? Webinarium

Jak uczyć o polsko-ukraińskiej historii, żeby nie dać się podzielić? Webinarium

W sytuacji, gdy za naszą wschodnią granicą Rosja napadła na Ukrainę, kwestia relacji polsko-ukraińskich jest szczególnie ważna. Jak mówić o nich na lekcjach historii i WOS?
W sytuacji, gdy za naszą wschodnią granicą Rosja napadła na Ukrainę, kwestia relacji polsko-ukraińskich jest szczególnie ważna. Jak mówić o nich na lekcjach historii i WOS? Jakie fałsze ich dotyczące mogą pojawić się w dużym nasileniu w sieci i jak na nie uczulać naszych uczniów?
 

Jak uczyć o polsko-ukraińskiej historii

Webinarium poprowadził Aleksander Pawlicki, wykładowca dydaktyki historii w Szkole Edukacji. Naszymi i Państwa gośćmi byli badacze z Polskiej Akademii Nauk:
  • prof. Tomasz Stryjek z Instytutu Studiów Politycznych PAN
  • dr Tomasz Hen-Konarski z Instytutu Historii PAN.
Webinarium było całkowicie bezpłatne i otwarte dla wszystkich uczestników. Zapis wydarzenia jest dostępny na naszym profilu na Facebooku i tutaj:
 

 

Jak przygotować się do przyjęcia ukraińskich dzieci w klasie?

Nauczycieli, dyrektorów i rodziców zapraszamy także na nasze kolejne webinarium.  Zaproszeni przez nas eksperci – nauczyciele i asystenci międzykulturowi z Domu Ukraińskiego w Warszawie – opowiedzą o najważniejszych kwestiach związanych z integracją młodzieży: zarówno od strony psychologicznej i kulturowej, jak i dydaktycznej. Porozmawiamy o sytuacji na poziomie nauczania początkowego, jak i klas 4-8 i szkół ponadpodstawowych. Szczegóły dotyczące webinarium można znaleźć TUTAJ.
 

POPULARNE ARTYKUŁY

KATEGORIE ARTYKUŁÓW

PARTNERZY

11Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
11Uniwersytet Warszawski
11Fundacja Dobrej Edukacji