Kilkanaście drobnych zmian w sposobie prowadzenia lekcji może w rewolucyjny sposób zmienić klasową rzeczywistość i pobudzić aktywność uczniów. Chcesz je poznać? Weź udział w stacjonarnych warsztatach dla historyków, opartych na metodzie prof. Petera Liljedahla.
Metoda Myślącej Klasy opiera się na prostym założeniu: dzieciom w klasie nie chce się myśleć, więc w większości tego nie robią. Wystarczą jednak drobne modyfikacje, dzięki którym uczniowie zaczynają aktywnie rozumować – dowodzą tego badania naukowe przeprowadzone przez zespół dr. Liljedahla. Dydaktycy Szkoły Edukacji opracowali tę metodę na potrzeby lekcji historii i wiedzy o społeczeństwie.
Kurs jest skierowany do nauczycieli i nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Najbliższe spotkanie odbędzie się 22.05.2024, godz. 16:00-18:00 w Szkole Edukacji (ul. Banacha 2c, Kampus Ochota UW, Warszawa).
„Badania, które nie przekładają się na praktykę, nie mają racji bytu.
Powinniśmy tworzyć nie teorie edukacji, ale teorie dla edukacji”.
dr Peter Liljedahl, Uniwersytet w Vancouver
MYŚLĄCA KLASA
Udział w warsztatach jest bezpłatny, decyduje o nim kolejność zgłoszeń. Zapisy na warsztaty odbywają się za pośrednictwem formularza TUTAJ.
22.05 (stacjonarne) |
---|
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z Adrianą Bąkowska
Limit miejsc na najbliższe spotkanie już się wyczerpał?
Nie przegap kolejnego kursu. 😉 Wypełnij nasz formularz i dowiedz się o kolejnych wydarzeniach dla nauczycieli historii organizowanych przez Szkołę Edukacji
Sprawdź nasze kursy