Kilkanaście drobnych zmian w sposobie prowadzenia lekcji może w rewolucyjny sposób zmienić klasową rzeczywistość i pobudzić aktywność uczniów. Chcesz je poznać? Weź udział w hybrydowym kursie doskonalącym dla polonistów, opartym na metodzie prof. Petera Liljedahla.
Metoda Myślącej Klasy opiera się na prostym założeniu: dzieciom w klasie nie chce się myśleć, więc w większości tego nie robią. Wystarczą jednak drobne modyfikacje, dzięki którym uczniowie zaczynają aktywnie rozumować – dowodzą tego badania naukowe przeprowadzone przez zespół dr. Liljedahla. Dydaktycy Szkoły Edukacji opracowali tę metodę na potrzeby lekcji języka polskiego.
Kurs jest skierowany do nauczycieli i nauczycielek języka polskiego ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Składa się z 2 spotkań:
9.05.2024, godz. 16:00-19:00 – spotkanie STACJONARNE
4.06.2024, godz. 16:00-19:00 – spotkanie ONLINE
Spotkanie stacjonarne odbędzie się w Szkole Edukacji (ul. Banacha 2c, Warszawa), a spotkanie online – na platformie Meet.
„Badania, które nie przekładają się na praktykę, nie mają racji bytu.
Powinniśmy tworzyć nie teorie edukacji, ale teorie dla edukacji”.
dr Peter Liljedahl, Uniwersytet w Vancouver
MYŚLĄCA KLASA
O udziale w warsztatach decyduje kolejność opłaconych zgłoszeń. Zapisy na 2-spotkaniowe warsztaty odbywają się za pośrednictwem naszego sklepu TUTAJ.
09.05 (stacjonarne) | 04.06 (online) |
---|
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z Magdaleną Swat-Pawlicką
Limit miejsc na najbliższe spotkanie już się wyczerpał?
Nie przegap kolejnego kursu. 😉 Wypełnij nasz formularz i dowiedz się o kolejnych wydarzeniach dla nauczycieli języka polskiego organizowanych przez Szkołę Edukacji
Sprawdź nasze kursy