Kilkanaście drobnych zmian w sposobie prowadzenia lekcji może w rewolucyjny sposób zmienić klasową rzeczywistość i pobudzić aktywność uczniów. Chcesz je poznać? Weź udział w warsztatach dla matematyków, opartych na metodzie prof. Petera Liljedahla.
Metoda Myślącej Klasy opiera się na prostym założeniu: dzieciom w klasie nie chce się myśleć, więc w większości tego nie robią. Wystarczą jednak drobne modyfikacje, dzięki którym uczniowie zaczynają aktywnie rozumować – dowodzą tego badania naukowe przeprowadzone przez zespół dr. Liljedahla. Dydaktycy Szkoły Edukacji od kilku lat przybliżają tę metodę polskim pedagogom.
Kurs jest skierowany do nauczycieli i nauczycielek matematyki ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Najbliższe warsztaty odbędą się:
15.05.2024, godz. 11:00-14:00
Warsztaty odbędą się stacjonarnie w Szkole Edukacji (ul. Banacha 2c, Warszawa).
„Badania, które nie przekładają się na praktykę, nie mają racji bytu.
Powinniśmy tworzyć nie teorie edukacji, ale teorie dla edukacji”.
dr Peter Liljedahl, Uniwersytet w Vancouver
MYŚLĄCA KLASA
O udziale w warsztatach decyduje kolejność opłaconych zgłoszeń. Zapisy na warsztaty odbywają się za pośrednictwem naszego sklepu TUTAJ.
15.05 (stacjonarne) |
---|
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z Marcinem Sieradzkim
Limit miejsc na najbliższe spotkanie już się wyczerpał?
Nie przegap kolejnego kursu. 😉 Wypełnij nasz formularz i dowiedz się o kolejnych wydarzeniach dla nauczycieli matematyki organizowanych przez Szkołę Edukacji
Sprawdź nasze kursy