Myśląca klasa dla początkujących. Warsztaty z dr. Peterem Liljedahlem

Myśląca klasa dla początkujących. Warsztaty z dr. Peterem Liljedahlem

Myśląca Klasa powraca do Szkoły Edukacji! Już 5 czerwca zapraszamy matematyków na warsztaty z dr. Peterem Liljedahlem.
Jak uczyć dzieci myślenia matematycznego? W jaki sposób skutecznie wprowadzać tak zwane otwarte problemy (problem solving) tak, by uczniowie rzeczywiście przyswajali głęboką wiedzę? Jak  odpowiadać na pytania podtrzymujące myślenie? Jeśli uczysz matematyki i chcesz się tego dowiedzieć, te warsztaty są dla Ciebie!
Dr Peter Liljedahl opowie o tym, jakiego zestawu praktyk nauczycielskich potrzebujemy, by budować w klasie kulturę myślenia i tworzyć środowisko sprzyjające uczeniu się i rozwiązywaniu problemów matematycznych. Nawet w klasach, w których uczniowie bronią się przed zmianami.
 

Warsztaty “Myśląca Klasa dla początkujących” – udział i zapisy

Warsztaty są przeznaczone tylko dla nauczycieli i nauczycielek matematyki, którzy nie mieli wcześniej styczności z metodą Myślącej Klasy. Spotkanie z dr. Liljedahlem odbędzie się 5 czerwca 2023 w godz. 13:30-17 stacjonarnie w siedzibie Szkoły Edukacji PAFW i UW Warszawie (ul. Banacha 2c, Kampus Ochota). Będzie ono tłumaczone konsekutywnie na język polski.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego i otrzymanie maila zwrotnego z potwierdzeniem uczestnictwa. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest TUTAJ. Uwaga! Limit miejsc został wyczerpany. 

Warsztaty “Myśląca Klasa dla początkujących” są realizowane we współpracy z Wydziałem Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. 

Dr Peter Liljedahl i “Myśląca Klasa”

Dr Liljedahl to uznany ekspert z zakresu edukacji matematycznej. Jest profesorem edukacji matematycznej na Wydziale Edukacji oraz członkiem stowarzyszonym na Wydziale Matematyki Uniwersytetu Simona Frasera w Vancouver w Kanadzie. Przez wiele lat był nauczycielem matematyki w liceum. Zajmuje się naukowo m.in. kreatywnością i odkrywaniem w procesie uczenia się matematyki, rozwiązywaniem otwartych problemów, angażowaniem uczniów w myślenie matematyczne oraz rozwojem zawodowym nauczycieli matematyki.

POPULARNE ARTYKUŁY

11Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
11Uniwersytet Warszawski
11Fundacja Dobrej Edukacji

Program studiów został przygotowany we współpracy z Teachers College, Columbia University

11Teachers College Columbia University