Myśląca klasa dla początkujących. Warsztaty dla nauczycieli matematyki

Myśląca klasa dla początkujących. Warsztaty dla nauczycieli matematyki

Zapraszamy nauczycieli matematyki na warsztaty z metody Myślącej Klasy. Każdy z uczestników otrzyma w prezencie polskie wydanie książki dr. Liljedahla.
Po wydaniu przez Szkołę Edukacji polskiego tłumaczenia książki Petera Liljedahla otrzymaliśmy setki zapytań o szkolenia z metody Myślącej Klasy. Wychodzimy im naprzeciw. Na tej stronie będziemy publikować informacje o kolejnych terminach warsztatów “Myśląca Klasa dla początkujących”. Mamy także świetną wiadomość: każdy uczestnik otrzyma bezpłatnie egzemplarz książki dr. Liljedahla!
Myśląca Klasa pokazuje, w jaki sposób skutecznie wprowadzać tak zwane otwarte problemy (problem solving) tak, by uczniowie rzeczywiście przyswajali głęboką wiedzę. Wskazuje też, jak  odpowiadać na pytania podtrzymujące myślenie, a jakie najlepiej ignorować. Uczestnicy poznają pierwsze z kilkunastu praktyk, które warto wprowadzać w pracy z uczniami na lekcjach matematyki.

Co to jest Myśląca Klasa?

Myśląca Klasa to metoda pracy na lekcjach matematyki, stworzona przez  dr Petera Liljedahla – uznanego kanadyjskiego eksperta, profesora na Wydziale Matematyki Uniwersytetu Simona Frasera w Vancouver. Metoda ta zawiera 14 prostych praktyk, które w rewolucyjny sposób mogą zmienić klasową rzeczywistość. Szkoła Edukacji od lat współpracuje z dr. Liljedahlem i realizuje warsztaty przybliżające polskim nauczycielom ten sposób pracy. W 2023 roku wydaliśmy polskie tłumaczenie książki “Budowanie Myślących Klas na lekcjach matematyki” – jest ona dostępna bezpłatnie dla uczestników warsztatów i kursów Szkoły Edukacji.

INTERESUJE CIĘ ORGANIZACJA WARSZTATÓW Z MYŚLĄCEJ KLASY W TWOIM MIEŚCIE?

Napisz do nas na adres: myslaca.klasa@szkolaedukacji.pl

POPULARNE ARTYKUŁY

11Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
11Uniwersytet Warszawski
11Fundacja Dobrej Edukacji

Program studiów został przygotowany we współpracy z Teachers College, Columbia University

11Teachers College Columbia University