SuPPPerwizja dla psychologów i pedagogów szkolnych

SuPPPerwizja dla psychologów i pedagogów szkolnych

Trwa nabór do kolejnej grupy w ramach projektu „SuPPPerwizja”. To spotkania grupy wsparciowo-superwizyjnej dla osób zajmujących się szkolnym poradnictwem psychologiczno-pedagogicznym. Ruszamy już w lutym.

Szkolni psycholodzy i pedagodzy stoją przed wyjątkowo trudnym zadaniem. Na co dzień mierzą się z problemami wychowawczymi i kryzysem zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży. Czy mają w tym procesie odpowiednie wsparcie? Dzięki  Szkole Edukacji mogą je otrzymać. Spotkania dla nowej grupy wsparciowo-superwizyjnej dla osób zajmujących się szkolnym poradnictwem psychologiczno-pedagogicznym rozpoczną się już w lutym.  Zapisy odbywają się TUTAJ

Celem projektu SuPPPerwizja jest analiza bieżących problemów i najczęstszych wyzwań, z jakimi borykają się psycholodzy i pedagodzy szkolni. Stworzymy schematy działań i interwencji w oparciu o obowiązujące standardy, dotyczące powszechnych sytuacji w relacjach osoba uczniowska  – nauczyciele – szkoła – rodzice. Przyjrzymy się także najnowszej wiedzy z zakresu psychologii i edukacji i wybierzemy te elementy, które mogą się okazać przydatne w pracy osób odpowiedzialnych za PPP. 

Superwizja dla pedagogów i psychologów szkolnych

Cykl składa się z 4 spotkań stacjonarnych, które będą się odbywać w siedzibie Szkoły Edukacji PAFW i UW na Kampusie Ochota UW w wybrane czwartki w godz. 9:30-12:30. Koszt udziału w cyklu to 350 zł. Po zakończeniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie. 

Daty spotkań:

27.02, 27.03, 24.04, 22.05, godz. 9:30-12:30

Cykl poprowadzi Tomasz Kuźmicz, psycholog, psychoterapeuta i wykładowca w Szkole Edukacji PAFW i UW. Obecnie jest asystentem w Katedrze Psychologii Poznawczej Rozwoju i Edukacji Uniwersytetu SWPS, prowadzi przedmioty z zakresu psychologii rozwoju, zdrowia i edukacji. Jako praktyk jest związany z Kliniką Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, specjalizuje się w psychoterapii indywidualnej i grupowej dzieci i młodzieży. Działa na rzecz szkoły, która ma być miejscem korzystnym z punktu widzenia zdrowia i rozwoju człowieka. Uczy, w jaki sposób organizować przestrzeń edukacyjną sprzyjającą uczeniu, budowaniu relacji, kształtowaniu odporności, dobrostanu oraz zdrowia psychicznego.

POPULARNE ARTYKUŁY

KATEGORIE ARTYKUŁÓW

PARTNERZY

11Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności
11Uniwersytet Warszawski
11Fundacja Dobrej Edukacji