Niestandardowe metody nauczania matematyki w praktyce absolwentów Szkoły Edukacji

Projekt realizowany przez naszych wykładowców pozwala sprawdzić, jak absolwenci ścieżki matematycznej Szkoły Edukacji wykorzystują w praktyce nauczycielskiej niestandardowe metody nauczania matematyki poznane na zajęciach z Dydaktyki, Sztuki Nauczania Matematyki i Seminarium Integrującego.

 

11Myśląca Klasa

Jesteśmy ciekawi, w jaki sposób nasi absolwenci ścieżki matematycznej funkcjonują w środowisku szkolnym. Szczególnie interesuje nas to, które z zaproponowanych w Szkole Edukacji PAFW i UW metod i technik nauczania weszły do ich praktyki nauczycielskiej. Zależy nam na tym, by stale podnosić jakość oferowanych przez nas zajęć, a szczególnie ważny dla nas jest ich praktyczny wymiar – chcielibyśmy wybrać te sposoby nauczania, które najlepiej wspomagają proces uczenia się uczniów w warunkach polskiej szkoły.

Wyniki badania posłużą nam do doskonalenia programów nauczania.  

Zespół projektowy

Projekt badawczy realizowany jest zespół matematyków z kadry dydaktycznej Szkoły Edukacji w składzie: 

Marcin Karpiński

Beata Kotarba

Beata Ordakowska-Szumska

Agnieszka Sułowska

Zobacz także: Jak zostać nauczycielem matematyki? 

CZYTAJ TAKŻE