Niestandardowe metody nauczania matematyki w praktyce absolwentów Szkoły Edukacji
Projekt realizowany przez naszych wykładowców pozwala sprawdzić, jak absolwenci ścieżki matematycznej Szkoły Edukacji wykorzystują w praktyce nauczycielskiej niestandardowe metody nauczania matematyki poznane na zajęciach z Dydaktyki, Sztuki Nauczania Matematyki i Seminarium Integrującego.
Jesteśmy ciekawi, w jaki sposób nasi absolwenci ścieżki matematycznej funkcjonują w środowisku szkolnym. Szczególnie interesuje nas to, które z zaproponowanych w Szkole Edukacji PAFW i UW metod i technik nauczania weszły do ich praktyki nauczycielskiej. Zależy nam na tym, by stale podnosić jakość oferowanych przez nas zajęć, a szczególnie ważny dla nas jest ich praktyczny wymiar – chcielibyśmy wybrać te sposoby nauczania, które najlepiej wspomagają proces uczenia się uczniów w warunkach polskiej szkoły.
Wyniki badania posłużą nam do doskonalenia programów nauczania.
Projekt badawczy realizowany jest zespół matematyków z kadry dydaktycznej Szkoły Edukacji w składzie:
Marcin Karpiński
Beata Kotarba
Beata Ordakowska-Szumska
Agnieszka Sułowska
Zobacz także: Jak zostać nauczycielem matematyki?
CZYTAJ TAKŻE