W protestach, które wybuchły w całym kraju, biorą udział tysiące młodych ludzi – także nastolatków, naszych uczniów i wychowanków. Targają nimi ogromne emocje, których nauczyciele nie powinni, a wręcz nie mogą zignorować. Ważne jednak, by w klasie na lekcji WOS-u czy na godzinie wychowawczej dyskusja nie zamieniła się w kolejną niekonkluzywną kłótnie czy ataki.
Aleksander Pawlicki – nauczyciel historii, wiedzy i społeczeństwie, a także etyki – podkreśla, że na pedagogach spoczywa teraz ogromna odpowiedzialność za to, co młodzi ludzie wyniosą z obecnej sytuacji społeczno-politycznej. Jego zdaniem nauczyciel czasem musi zachować swoje opinie dla siebie, a wręcz wesprzeć uczniów, mających odmienne od niego zdanie. Dlaczego?
Obejrzyj wypowiedź Aleksandra Pawlickiego.
Zobacz także:
Jacek Staniszewski, Jak rozmawiać z uczniami o protestach?
Agata Patalas, Na ulice świeci dziś słońce
Śledź nas na Facebooku

naszych studentów otrzymało
stypendium Szkoły Edukacji
w roku 2021/2022?
POPULARNE ARTYKUŁY
KATEGORIE ARTYKUŁÓW
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI