Kim jesteśmy
Aktualności
Historia Szkoły Edukacji
Nasza kadra
Media o Szkole Edukacji
Partnerzy
Co robimy
Studia podyplomowe
Bezpłatne studia dzienne
Jak wyglądają studia podyplomowe
Rekrutacja
Praktyki w szkołach
Stypendium Szkoły Edukacji i akademik
FAQ
Co po studiach
Studia zaoczne dla nauczycieli
Doskonalenie zawodowe
Projekty edukacyjne i badania naukowe
Kontakt
About us
Kim jesteśmy
Aktualności
Historia Szkoły Edukacji
Nasza kadra
Media o Szkole Edukacji
Partnerzy
Co robimy
Studia podyplomowe
Bezpłatne studia dzienne
Zostań nauczycielem – studia pedagogiczne
Rekrutacja
Praktyki nauczycielskie
Stypendium Szkoły Edukacji
Darmowy akademik Szkoły Edukacji
FAQ
Praca po studiach
Studia zaoczne dla nauczycieli
Doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kursy dla nauczycieli
Myśląca Klasa
Krytyczne czytanie ze Szkołą Edukacji
Warsztaty
Szkoły praktyk
Materiały dla nauczycieli
Kursy i szkolenia
Projekty i badania
Blog
Kontakt
Aplikuj
DYDAKTYKA MATEMATYKI
Takich studiów w Polsce nie ma!
„Te studia podyplomowe ruszają po to, aby polska edukacja się zmieniała” – podkreśliła wiceministra Katarzyna...
Bezpłatne studia doskonalące dla nauczycieli matematyki
Mamy gorącą wiadomość dla nauczycieli i nauczycielek matematyki ze szkół podstawowych w całej Polsce! W...
Myśląca Klasa – książka Petera Liljedahla już po polsku!
Dr Peter Liljedahl wielokrotnie był gościem Szkoły Edukacji i prowadził warsztaty dla naszej społeczności. Nic...
Gdy uczeń popełnia błąd na matematyce
Może się wydawać, że na matematyce błąd jest zawsze niepożądany. Paradoksalnie jednak, z uczniowskich pomyłek...
Jak zostać nauczycielem matematyki?
Badania pokazują, że matematyka to jeden z najmniej lubianych przedmiotów w polskiej szkole. Kreatywny pedagog,...
Badanie TIMSS. Komentarz Marcina Karpińskiego
W międzynarodowym badaniu wiedzy i umiejętności z matematyki i nauk przyrodniczych TIMSS polscy uczniowie klas...
Webinarium dla nauczycieli matematyki
Skąd mam wiedzieć, że uczniowie rozumieją to, czego chcę ich nauczyć na moich lekcjach? Między...
Od znudzenia do myślenia. Rozumowanie matematyczne
Przestań odpowiadać na źle zadane pytania, przestaw meble, losuj grupy – po kilku tygodniach zobaczysz,...
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG
DYDAKTYKA HISTORII
WYDARZENIA
DYDAKTYKA MATEMATYKI
DYDAKTYKA POLSKIEGO
DYDAKTYKA BIOLOGII
PUBLIKACJE
BLOG