E-lekcja matematyki. Webinar dla nauczycieli

Też macie wrażenie, że największe platformy do e-learningu nie zawsze sprawdzają się na lekcjach matematyki? Wykładowca dydaktyki Marcin Karpiński przyjrzał się dostępnym narzędziom i wybrał to, które jego zdaniem dobrze odpowiada na potrzeby nauczycieli matematyki i ich uczniów.

Obejrzyj webinar przygotowany przez wykładowcę dydaktyki matematyki, Marcina Karpińskiego:

Obecna sytuacja sprawia, że wszyscy szukamy nowych i skutecznych sposobów, aby zrealizować podstawę programową. Nasz bezpłatny webinar jest skierowany przede wszystkim do nauczycieli ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych, ale także dla studentów i wykładowców akademickich.

E-lekcja matematyki. Marcin Karpiński

Webinar poprowadził Marcin Karpiński – dydaktyk matematyki w Szkole Edukacji, wykładowca, wieloletni nauczyciel licealny. Był m.in. liderem Pracowni Matematyki w IBE oraz redaktorem naczelnym czasopisma „Matematyka w Szkole”. Współautor programów nauczania matematyki, podręczników i zbiorów zadań dla szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum. W roku 2008 był członkiem zespołu przygotowującego nową podstawę programową matematyki dla wszystkich etapów edukacyjnych. Uczestniczył w pracach związanych z projektem PISA. Członek zespołu prowadzącego polską edycję badania TIMSS.

Webinary Szkoły Edukacji

Po wprowadzeniu zdalnych zajęć przygotowaliśmy także inne ogólnodostępne webinary dla nauczycieli, poświęcone zagadnieniom dydaktycznym i psychologicznym. Wykładowczynie przedmiotów komunikacyjnych i psychologicznych Magdalena Śniegulska i Magdalena Jurewicz rozmawiały o tym, jak w obecnej sytuacji nauczyciel może zadbać o relacje z uczniami, rodzicami, a przede wszystkim – o swój dobrostan. Zobacz TUTAJ.

Dydaktyk historii Aleksander Pawlicki opowiedział z kolei o tym, jak “nie biegać w tę i we wtę z pustą taczką”. Pokazał, na co zwrócić uwagę, by na lekcji historii znaleźć złoty środek między efektownymi narzędziami i wartościowymi zadaniami. Zobacz TUTAJ.

Zobacz także: Jak wpłynie na polską szkołę zawieszenie zajęć?