Skąd wiedzieć, że uczniowie zrozumieli? Webinarium dla nauczycieli matematyki

Webinarium dla nauczycieli matematyki

Skąd mam wiedzieć, że uczniowie rozumieją to, czego chcę ich nauczyć na moich lekcjach? Między innymi o tym mówił Marcin Karpiński na kolejnym bezpłatnym webinarium dla nauczycieli matematyki.

Podczas spotkania z pedagogami ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych nasz wykładowca spróbował odpowiedzieć na kilka ważnych w nauczaniu matematyki pytań:

  • W jaki sposób mogę uzyskać od uczniów informację, że wystarczająco dobrze pojęli już to, czego chciałam/-em ich nauczyć?
  • Jak się przekonać, z czym właściwie uczniowie mają problem?
  • Jaki poziom umiejętności opisanych w podstawie programowej mogą osiągnąć wszyscy moi uczniowie, na jaki natomiast poziom mogę liczyć tylko u najlepszych?

Webinarium dla nauczycieli matematyki – jak je obejrzeć?

Spotkanie odbyło się na facebookowym profilu Szkoły Edukacji. Jego zapis można zobaczyć na naszym fanpage’u, jest także dostępne tutaj:


Webinarium poprowadził wykładowca dydaktyki matematyki w Szkole Edukacji, Marcin Karpiński. To doświadczony nauczyciel akademicki, a także wieloletni nauczyciel matematyki w liceum. Pracował w IBE jako lider Pracowni Matematyki. Był także redaktorem naczelnym czasopisma „Matematyka w Szkole” i współautorem programów nauczania matematyki, podręczników i zbiorów zadań dla szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum.

Chcesz być na bieżąco z naszymi wydarzeniami? Śledź nas na Facebooku!